In België is AXA marktleider in niet-levensverzekeringen. We hebben meer dan 3.000 enthousiaste medewerkers die zich elke dag inzetten om van een 'payer to partner' te gaan voor onze 3 miljoen klanten.
Onze medewerkers zijn van cruciaal belang. Daarom zetten we in op een aangename en moderne werkomgeving en proberen we samen een diverse en inclusieve cultuur te creëren waar ieders gedachten en ideeën gewaardeerd en gerespecteerd worden.
Onze belangrijkste leidraad zijn onze waarden: Customer first, Integrity, Courage en One AXA. Alles wat we doen, daar staan we als één team achter.
De dienst P&C & Health Controlling heeft als opdracht het management en de BU P&C & Health te helpen bij het nemen van beslissingen en het uitwerken van het strategisch plan, door de financiële resultaten te analyseren en te voorspellen. Daartoe verzamelt en produceert de P&C & Health Financial Controller cijfergegevens en kwalitatieve en technische informatie. Je analyseert ze, toetst ze, trekt er conclusies uit, vat ze samen, stelt ze voor en doet aanbevelingen. Je zorgt voor de opvolging om de geldigheid van de resultaten van de onderneming te garanderen en erop toe te zien dat de rentabiliteitsdoelstellingen van de organisatie worden behaald.
De belangrijkste verantwoordelijkheden zijn:
Een aantrekkelijk brutoloon, aangevuld met discretionaire persoonlijke en collectieve premies en natuurlijk ook maaltijd- en ecocheques.
Alle voordelen van werken bij een verzekeraarVan groepsverzekering tot hospitalisatieverzekering (ook gezinsleden kunnen daarbij aansluiten aan een voordelig tarief) en met tot 30% korting op onze andere verzekeringsproducten.
Een job die zich aanpast aan je leven en dromenMet tot 35 vrije dagen per jaar om uit te rusten van je enthousiaste inzet, thuiswerkmogelijkheden, sportvoorzieningen en opleidingen zorgen wij dat je mentaal, fysiek en professioneel in topvorm blijft!